Pengikut

Khamis, 10 Mac 2011

apa beza nilai 3 ngan nilai 1??

nak tanye u ols..... apa beza rege kat nilai 1 ngan nilai 3 meh????.... 

lastweek jln2 kat nilai 3 teman kawan beli langsirrrrr... wuhuuuuuuuuuuuuu.... santekkk2..... klabu bijik mato kejapp....tatau nk pilih.... harga? kene surveyyy laaa...sebab ada kedai yg ada diskaun...ada yg takde....

member siap tempah skali dlm 1 jam siappppppp... tp tak tunggu 1 jamm pun sebab ktorg ada hal lainnn nk kene kejar kannn... hahahaha...

memang ok laaa dorg jahit..siap pasangkan besi tu skali....
sungguh menjeleskan laaaa...

saya plan nak beli n tempah langsir jugak.... tapi tunggu balik dari bandung n kuching dulu laaaa....hehehe

2 ulasan:

b a m b a m ' s berkata...

sama jer kak.. tp kekadang kat Nilai 1 lagi cantek brg dia..heheheh.. price lebih kurang jek!

::penduduk Nilai::

heheheh

mekchu berkata...

ehh.. betul ke nilai 1 lagi cantik brg dia? nilai 1 tu bukan byk kedai kain ke?

lagi suka nilai 3 sbb baaaaaaanyak brg hiasan rumah.. menggilak kalu ke sana..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....