Pengikut

Jumaat, 4 Mac 2011

Nasi lemak idaman

nasi lemak idaman... akhirnya dh selamat masuk dlm tokak eden... uiii shedapppp sgt....

setiap hari khamis...harus belikan nasi lemak ni utk hubby kat pasar malam kt umah tu.. kalo dulu dia selalu lupa pasar malam tu hari apa... tapi skangggg..... otw balik umah... kt atas moto lagi dia dh oderrr siap2 hokayy.... silap ariblann tokeh ns lemak tu dah bleh cam dah muka ni jek dok bli nasi lemak lauk rendang daging.... nampak muka saya terus bungkos satoo!! haahahaha...

tapi smlm saya pun nak makan gak nasi lemak neh.... memang sedappp bykkkk plak tuuu... tak kire nak jugakk... pastu bleh diet blk hahaha...jahattt kan.. tak bis pun makannn.... takleh muattt prottt.... prottt dh kene kepit dgn PB...hehehehe!!

nasi lemak sotong

bye3 nasi lemakkk.... pasni takmooh makan dah.. hahahaha....

2 ulasan:

sweethOneY berkata...

hehe. sedapnyaaaa nasi lemak.

ek ehh bestla kak ada ticker diet kat atas tu. nk buat jugak la :P

Faizaharis2 berkata...

hehehehe.... memang sedappp.....jgn mkn selalu sudahh ler

ahaaa...buat skali ek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....