Pengikut

Isnin, 7 Mac 2011

Cubaan pertama saya


nak gak rasa camne pegangg kamera besau tu... tgk hubby pegang cam menarik je kan....

ni cubaa pertama saya masa kt kg minggu lepas2.... baru skang nak update... kunun nak shoott kat bendang kan... tapi apakan daya.... skang bukan musim padi menghijauu lerrr.... huwaaaaaa nangess... takpe laa... teman hubby masuk kebun blakang umah... pastu cari mangsa....

ok ini cubaan pertama saya amek gamba macro....
bukan senang nak shootttt rupenyerrrrrrrrrrr.... hadoiyaiiii.... dekat 1/2 jamm gak laaa nak shoott 1 gamba cam ni....  sib baikk pak mentadak ni sportinggg habesss.... pandai pandang camera lak tuu.... hahah pdhal dlm ati dh cuakk kot2 laa dia terkamm kangg...

dgn berat camera tu lagii.... berpeluh tak igt macam baru lepas joging pun ada....

huhu ramai yg jeles dgn gambar ni....

4 ulasan:

atty's berkata...

kira ada bakat gak tuh

wahida berkata...

bila lah saya nak pakai kamera besar tu...huhu...

cantik gambar...

Redbloodsnow berkata...

eee lawa lah yang. jeles tgk...

Dee berkata...

cun..berbakat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....